![]()
◀ ':باید به فکر تنهایی خودم باشم
دستِ خودم را می گیرم واز خانه بیرون می زنیم.
در پارکبه جز درخت
هیچ کس نیست
روی تمام نیمکت های خالی می نشینیم
تا پارک از تنهایی رنج نبرد
دلم گرفته
یاد تنهایی اتاق خودمان می افتم
و از خودم خواهش میکنم
به خانه بازگردد.
من و هیپنوتیسم خودم و زندگی...
ما را در سایت من و هیپنوتیسم خودم و زندگی دنبال میکنید
برچسب: هعی,هی روزگار,هی خدا,های چت,لمین هعیش,اهنگ هعین,هعی چه فاز سنگینی,هعی دنیا,هعی زندگی,هعی چ فاز سنگینی, نویسنده: بازدید: 29