من و هیپنوتیسم خودم و زندگی

متن مرتبط با «زیباست باران» در سایت من و هیپنوتیسم خودم و زندگی نوشته شده است

زیباست

  • نیلوبلاگ

    xa0 پزشکیے زیباستــ♥ــــ فریاد میزند مهربانی در آن و غوغا میکند این علم پنهان به امید اینکه کاهنده ی درد باشیم نه افزاینده ی آن به امید اینکه پزشکـ . . . باشیمـ . . . معنای واقعی آن، نه حاشیه های آن... پزشکیxa0 فقط معالجه ی جسم نیست روح روان و احساس هم گاهی اوقات معالجه میخواهد که علم پاسخگوی اینxa0 زخم های کهنه نیست درمان در قلب هر یک از ماست چرا آن را از دیگران دریغ میکنیم؟ چرا اینقدر سفت و سخت قلبمان را قفل زده ایم و بعد ها به دنبال احساس و خودمان میگردیم چه زیباست اگر هر یک از ما ...

    ادامه مطلب