پزشکیے زیباستــ♥ــــ
فریاد میزند مهربانی در آن
و غوغا میکند
این علم پنهان
به امید اینکه کاهنده ی درد باشیم
نه افزاینده ی آن
به امید اینکه
پزشکـ . . . باشیمـ . . .
معنای واقعی آن، نه حاشیه های آن...
پزشکی فقط معالجه ی جسم نیست
روح روان و احساس هم گاهی اوقات معالجه میخواهد
که علم پاسخگوی این زخم های کهنه نیست
درمان در قلب هر یک از ماست
چرا آن را از دیگران دریغ میکنیم؟
چرا اینقدر سفت و سخت قلبمان را قفل زده ایم
و بعد ها به دنبال احساس و خودمان میگردیم
چه زیباست اگر هر یک از ما این قفل را باز کنیم تا قلبمان نفس بکشد
تا پزشک خود وهمه باشیم
تا مرهم دردی باشیم که هیچ فرد بظاهر پزشکی نمیتواند مرهم آن باشد
به امید یک روز
روزی که همه، طبیب قلب ها باشیم
پ.ن:چه بسا افرادی به ظاهر پزشک که ملاک زندگی خویشتن را در درمان جسم میدانند و بعد ها روح آن فرد به ظاهر درمان شده را تکه تکه میکنند
به کجا چنین شتابان؟دنیا در حوالی همین روزها تمام میشود
این قلب هاست که میماند. . .
من و هیپنوتیسم خودم و زندگی...
ما را در سایت من و هیپنوتیسم خودم و زندگی دنبال میکنید
برچسب: زیباست,زیباست زندگی,زیباست یادت,زیباست شب,زیباست دنیا,زیباست باران,زیباست شعر,عشق زیباست,مرگ زیباست,زن زیباست, نویسنده: بازدید: 8