ماندنی که سرانجامش به تباهی میرسد ...

خرید بک لینک

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند . یا ... رسد آدمی به جایی که بجز خودش نبیند .

گاهی بر سر دوراهی های زندگی می مانیم که کدام را انتخاب کنیم :

خود را یا خدا را ؟

خدایا میدانم به من اختیار انتخاب داده ای؛

ولی کمک کن از خودم بگذرم تا بتوانم به تو برسم.

خدایا من در خودم مانده ام ...

ماندنی که سرانجامش به تباهی میرسد ...

من و هیپنوتیسم خودم و زندگی...

ما را در سایت من و هیپنوتیسم خودم و زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 13:11

صفحه بندی